Friday, August 21, 2009

kuAsa MEngubah mimPi jadi Realiti

blog yg bnyk mengubah mimpi jadi realiti....
xsemua indah tanpa usaha ,,,
xde owg laen yg akan mengubah nasib seseorang kalo bukan dr kita sendr..
begitu juga ngan aku...

kehidupan yg perit byk mengajar aku tentang kehidupan,,
dari kecik aku di ajar supaya xterlalu manja..
xterlalu gembeng,,,

umo yg terlau muda tuk aku survive hidup sendr..
dengan sukan aku bentuk diri,,
jadi lebih confident..

sebut je sukan apa yg aku mmg fav r..
netball, basketball,handball,volleyball,bowling,hockey,futsal...
mmg byk,,,
bkan tamak,,
just nk cuba benda yg baru dalam hidup...
aku x diajar tuk bermain ngan anak patung,,
masak2, nyorok2,

nama pown perempuan,,
lumrah ngan kelembutan,kecantikan,
apa ag??

mm,,,
aku sorang anak tunggal perempuan dalam family own da cukup..
bukan family ajar suro berkasar macam jantan..
cuma tegas....



No comments:

Post a Comment