Sunday, August 23, 2009

2 ramadhan

alhamdulilah,,
ag brapa detik je tuk aku berbuka..
mmm,,,
nape r aku ase ari nie aku lapar sgt..
myb aku byk pk kowt masalah yg dtg...
mm,,,,

kadang2 aku pk aku baik sgt pd owg,,
tapi bile aku dlm kesusahan??
mana pergi org yg slalo aku tolong dulu...
tapi aku xkesa...
aku fhm & percaya erti hukum karma...
ada hikmah di atas apa yg berlaku...

baik di balas baik,jahat di balas jahat...
2 aku slalo pegang dlam hidup...

kadang2 aku biar je owg yg byk menyusahkan hidup aku nie..
xtaw sabar,,
dulu bukan maen,,,
tapi bila aku ngah susah,,,
semua lari,,,
KAWAN ke apa 2...
MACAM GAMPUNK!!
opsss...
sorry...
ni bukan perangai aku...
aku tuju tuk owg2 yg byk pk diaowg yg bagus...
ingat ckit..
KAWAN ??
BILA SENANG,KITA SELALO DI DAMPINGI...
KALO TIME SUSAH , SEMUA NK MAEN LARI2..

aku doa supaya kowg rasa macamna aku rasa..


No comments:

Post a Comment